Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
The Game Of Life




Dude, FUCKOFF !
Thursday 31 May 2012 | 0 comment(s)
Dude seriously, FUCKOFF. Aku benci tingok muka kau, naik luakk aku -,- tkpayah nak buat muka suci babi kau depan aku wahai kawan :D aku terharu sangat malah aku appreciate jasa kau tu semua. Kau kata mulut aku mcam pepek? Pernahh judge diri sendiri tak, mulut kau lagi kalah mak janda ahh bangkai. Selamani aku buad baik dekat kau, tak sangka kau balas jasa orang mcam ni. Ya Allah, terima kasih sesangat. Terima kasih sebab kata aku BELAGAK KEREKK BAJETT dan benda benda lain yang menyakitkan hati ;D kalau kau kata centu dekat depan muka aku sendiri can go lagi. Ini kau cakap dekat karo mana tah -,- Andand kau marah aku sbb aku sound kau? Wan ongah dia tu, bila masa aku sound kau do. Nak kata pandai, tak jugak. Bodoh jugak zahirnyaa :) Then kau kata dekat budak tu jangan member aku? Haha. Nak tahu, budak tu sendiri datang cerita then kutuk kau. Malu tak? Mana maruah kau bangg, simpan dalam spenda ke apa. Desperate nak couple, smpai paksa budak tu. HAHA. Mana pergi awek lawa kau bang? Tulah lain kali jangan nak riak sangat. Muka kau pun pecah rumah ada hati nak awek lawa. Kahak siket, siket je ;D Ye, selama ni aku mmg diam. Sebab aku fikir kau member baik aku, so aku tanak benda jadi besar. Tak tahu pulak kau yang bersungguh sungguh carik gaduh dengan aku. Honestly, aku memang dah nak mintak maaf dekat kau. Tapi lepas apa budak tu cerita dekat aku, jangan harap aku pernah suka kau dan aku takkan pernah suka kau. And to capital E,  aku sayang kau sangat2 terima kasihhh atas segala jasa kau ;D well fuckyouuuu.




Older Post